22/05/2014

FOREVER SUMMER store - HELLO TUESDAY

Meninas, mais promoção de Hello Tuesday :). Ontem me falaram que eu levo minhas amigas a falência :p . Mas que culpa eu tenho que é tudo muito lindo :)

O Biquini e o Vestido são da loja FOREVER SUMMER, e somente até segunda-feira próxima, eles estão por 50 lindens cada.

Confiram na entrada da loja. :)


Girls, more promotion of Hello  Tuesday.
Yesterday I was told that I take my girlfriends for bankruptcy: p. But what I have to blame is all very beautiful :)

Bikini and Dress Store is FOREVER SUMMER, and only until Monday next, they are for 50 lindens each.

Check it out at the store entrance. :)




Nenhum comentário:

== SANTA * Kym Dress * @DollHolic Event ==

🎀🌺🌷🌸🎀 ❀ Sponsored Item ❀       👉  SANTA  *   Kym Dress  * » ⓝⓔⓦ & available at 📌 DollHolic Event -  April 18-May 11. ➯ For mesh ...