09/07/2014

TRADUTOR :)

Eu estou rindo até agora, e fico pensando como sou lenta :p . Estou sempre postando noticias no blog e nunca tinha reparado que temos na lateral do blog varias bandeiras - ou melhor um tradutor. Ao clicar na bandeira ele vai traduzir o blog para o idioma desejado. :).

Testem, é muito legal, e eu ainda estou rindo aqui, de como sou desatenta em algumas coisas.


I'm laughing by now, and I wonder how slow I am: p. I'm always posting news on the blog and we never noticed the side of the blog several flags - or rather a translator. By clicking on the banner it will translate blog for the desired language. :). 


Test, is very cool, and I'm still laughing here, how am distracted in some things.


Hugs
Silvana

Nenhum comentário:

== Newphe - * Sadie Top * @Happy Weekend ==

🌸🌷🌸   ❀ Sponsored Items ❀  👉 Newphe   - * Sadie Top * » available at 📌 Happy Weekend  -  April 27-28 ➯ For mesh Bodies : Legacy+Perky+...